Повернення та обмін
Повернення та обмін продуктів харчування та непродовольчий товарів
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за умови недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а не під час транспортування чи зберігання на складах Перевізників.
Непродовольчі товари, які мають товарний вигляд (мають не пошкоджену упаковку та цілісний вигляд), підлягають обміну та поверненню протягом 14 днів з моменту отримання замовлення на складі Перевізника або з рук кур'єра. Товари, які вже були у користуванні – обміну та поверненню не підлягають.
Товари, які підлягають поверненню, належної якості - повертаються шляхом зворотного відправлення таких товарів за нашою адресою.
До товару або посилки необхідно додати чек або накладну товару, які підтверджують покупку в магазинах або інтернет-магазині Європейська Сироварня.
Транспортні витрати оплачує відправник зворотного відправлення – ініціатор повернення.
Сплачені клієнтом кошти за повернутий товар належної чи неналежної якості будуть повернуті покупцю протягом 1-3х робочих днів із моменту отримання товару на складі Перевізника на розрахунковий рахунок чи картку Клієнта.
Для повернення коштів необхідно надати банківські реквізити Клієнта (номер картки, ПІБ власника АБО р/р, ПІБ власника, МФО банку, код ЄДРПОУ) на електронну адресу та вказати в Темі листа - "Повернення коштів за № замовлення". Повернення коштів провадиться у безготівковій формі.
У будь-якому випадку, якщо у Вас виникли питання при отриманні або використанні продукції, купленої на сайті Європейська Сироварня, будь ласка, дзвоніть нам за номером +380 67 010 1105